Pizzéria Hőgyész +36 74 488 001

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

1.A Webáruház üzemeltetője 

Üzemeltető: Hőgyész Pizzéria

Energy BNB Kft. 

7191 Hőgyész, Arany János utca 8.

www.pizzahogyesz.hu

Adószám: 25857036-2-17

Cégjegyzékszám: 17-09-011153

 

2. Böngészés a Webáruházban

 

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhat személyazonosságának felfedése nélkül is, hogy megismerkedhessen termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlista is. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel. 

 

Adatbázisunkat igyekszünk rendszeresen karbantartani, azonban fenntartjuk a jogot arra, hogy értesítés nélkül megváltoztassuk a termékek kinézetét, ahogy azok összetétele is változhat. A weboldalunkon közölt adatok tájékoztató jellegűek, azok pontosságáért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

3. Regisztráció

 

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon webáruházunkban, először regisztrálnia kell. A regisztráció során a következő adatokat kell megadni:

 

  • Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük a vásárlással kapcsolatos összes tájékoztató levelet

  • Vezeték és keresztnév

  • Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tudja Önt érni.

  • Szállítási adatok 

  • Számlázási adatok (ha az alapadatoktól eltér - pl. céges számla)

 

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva véglegesedik a regisztráció. A belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával majd a "Belépés" gombra kattintva lehet belépni webáruházi rendszerünkbe.

 

Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető "Adatok" oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni.

 

4. Vásárlás a Webáruházban

 

A terméklistán szereplő termékek közül a "Kosár" gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került folytatni lehet a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár oldalon lehet módosítani 

 

 

 

A kosár tartalma

A kosár tartalma az azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát.

 

A "Kosár" oldalról a "Tovább a szállítási adatokra" gombra kattintva lehet webáruházunk pénztár oldalára menni. Ezen az oldalon ki kell választani a kívánt szállítási címet és számlázási adatokat. Erről az oldalról a "Tovább az átvétel módjához" gombbal lehet tovább lépni, ahol megadhatjuk a szállítás típusát. A "Tovább a fizetési módhoz" gombbal lépünk tovább. A fizetési mód kiválasztását követően "Tovább az összesítéshez" gombbal eljutunk a rendelés összegzéséhez. A rendszer minden kombinációhoz automatikusan kiszámolja a várható végösszeget. 

 

A rendelés elküldése előtt lehetőség van az adatok módosítására, amennyiben erre szükség lenne. 

 

A megrendelést elküldeni a kosár oldal alján található "Rendelés elküldése" gombra kattintva lehet. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben küld tájékoztatót. 

 

Amennyiben a leadott megrendeléssel kapcsolatban kérdésünk lenne, munkatársunk az Ön által megadott telefonszámon keresi majd Önt. Ha nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot, de a rendeléssel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig nem küldjük el.

 

5. A termékek szállítási és fizetési módja

 

5.1 Házhozszállítás 

 

A megrendelt termékeket minden esetben saját futárjainkkal szállítjuk. A mindenkor érvényes (honlapon feltüntetett) díjak felszámításával. 

 

5.2 Fizetés

 

A megrendelt termékek ellenértékét és a szállítás költségét a termék átvételekor kell rendezni a futárnál. 

 

6. Elállási jog 

 

Amennyiben a megrendelést tévedésből adta le, azt a leadást követően a csomag postázása előtt a 06-74/488-001 vagy a 06-20/413-8047 telefonszámon mondhatja le minden következmény nélkül. 

 

A legnagyobb jóindulatunk ellenére is előfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, de ilyenkor általában a csomagra felírt telefonszámon megpróbálják elérni Önt, és egyeztetni az átvételt.

 

Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen mi a csomagot a saját költségünkön újra elküldjük. Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre, a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte", "nincs pénze kifizetni" vagy a "megrendelő nem elérhető" jelzéssel kapjuk vissza akkor webáruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban ne küldjön újra csomagot.

 

7. Szavatosság 

 

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerint szavatosságot vállalunk. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk.

 

8. Egyéb rendelkezések 

 

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.

 

Figyelmeztetés: Mielőtt bármilyen terméket megrendelne és elfogyasztana, kérje ki dietetikusa vagy más szükséges szakember véleményét!

 

A weboldalon megjelenített termék képek csak illusztrációként szerepelnek, eltérhetnek a valóságtól.

 

 

Online Bankkártyás fizetés a SIMPLEPAY felületén

A kiválasztott termék bekerült a kosárba

Üdvözlünk!

Kapcsolat ellenőrzése...
Kérem, várjon!